Pod stresem

Výjimečná situace, ve které je v současnosti každý, zvyšuje stres na mnoha úrovních. Situace se zlepšuje, ale starosti mohou zatěžovat psychiku. Kromě toho je pohyb stále omezený a dvojí zatížení domácí kanceláře a péče o děti vytváří další tlak. Tělo a mysl neustále přijímají informace, které vyžadují nepřetržitou interakci. Mozek potřebuje čas na zpracování. Myšlenky se mohou cyklovat a naše podrážděnost zvyšovat. Pro udržení pohody je důležité pracovat se stresem i přes obtížnou situaci.

Pohled tibestké teorie

Stresové období se vyznačuje nadměrným množstvím tkzv. „větrné energie“, tj. psychické energie. Vlastnosti větru se v těle projevují podobně jako v přírodě. Vítr se hodně víří, myšlenky krouží, emoce kolísají a vnitřní nerovnováha se rozšiřuje. Je těžké si odpočinout. Doslova se cítíte mentálně a psychologicky „ve větru“.

Kvůli zvýšené větrné energii chybí potřebné uzemnění a mysl ztrácí duševní stabilitu.

Co pomohlo před staletími může pomoci také dnes

Již před 1 000 lety byly rostliny a byliny použity k posílení naší psychiky. Recept Dzati 10 je založen na tradičním receptu z muškátového oříšku, který byl tehdy používán ke zklidnění těla a mysli. Snižuje větrnou energii (hl. v plících), podporuje duševní klid a stabilizuje kanál životní energie – což lze podle dnešní anatomie chápat jako centrální nervový systém. Dzati 10 je přesně dávkovaným tibetským receptem, který podporuje vaši mentální rovnováhu a osobní život.

Tipy pro větší klid a vnitřní mír

Tělo se nejlépe zotaví během spánku. Abychom dosáhli co nejlepšího spánku přes obavy a stres, je důležité udržovat denní režim a pravidelný spánek. Domácí kancelář nebo jiné profesionální činnosti by se neměly konat v ložnici. Zejména večer před spaním by se mobilní telefony, tablety a televize měly používat méně.

 

 

Kromě toho je pro uvolnění těla velmi důležitá výživa. Zahřátí jídlem je velmi prospěšné, protože zklidňuje psychickou energii. Doporučujeme tepelně upravená jídla, která jsou snadno stravitelná a výživná.

Kromě toho bychom si měli udělat i čas na sebe, relaxaci např. teplou koupelí, cvičením nebo přestávkami při práci. Pohyb je dobrý pro opětovné nabytí rovnováhy; tělesná cvičení, tanec nebo dovádění s dětmi lze provádět dobře i doma.

 

 

 

Share This