Vědci z Univerzity Tübingen a Lübeck prokázali, že zdravý spánek podporuje imunitní systém. Studie ukazují, že o tři hodiny kratší doba spánku, tj. pouze 4 místo 7 až 8 hodin, ovlivňuje funkci důležitých imunitních buněk v boji proti patogenům. Profesor Lange na univerzitě v Lübecku uvádí, že spánek může tělu pomoci v boji s každodenní infekcí.

Když se šíří vnitřní nepokoje

Jak hezké by bylo jednoduše sundat své nejistoty a obavy jako pár opotřebovaných ponožek nebo zastavit myšlenky, které stále rotují v naší hlavě.

Tělo a mysl neustále přijímají informace, které vyžadují nepřetržitou interakci. Mozek potřebuje čas na zpracování. Myšlenky se mohou cyklovat a naše podrážděnost zvyšovat. Pro udržení pohody je důležité pracovat se stresem i přes obtížné životní situace.

 

 

Co pomohlo před staletími pomáhá i dnes

Již před 1 000 lety byly rostliny a byliny použity k posílení naší psychiky. Recept Dzati 10 je založen na tradičním receptu z muškátového oříšku, který byl tehdy používán ke zklidnění těla a mysli. Snižuje větrnou energii (hl. na srdci, v hlavě a na plících), podporuje duševní klid a stabilizuje kanál životní energie – což lze podle dnešní anatomie chápat jako centrální nervový systém. Dzati 10 je přesně dávkovaným tibetským receptem, který podporuje vaši mentální rovnováhu a osobní život.

Tipy pro větší klid a vnitřní mír

Tělo se nejlépe zotaví během spánku. Abychom dosáhli co nejlepšího spánku přes obavy a stres, je důležité udržovat denní režim a pravidelný spánek. Domácí kancelář nebo jiné profesionální činnosti by se neměly konat v ložnici. Zejména večer před spaním by se mobilní telefony, tablety a televize měly používat méně.

Kromě toho je pro uvolnění těla velmi důležitá výživa. Zahřátí jídlem je velmi prospěšné, protože zklidňuje psychickou energii. Doporučujeme tepelně upravená jídla, která jsou snadno stravitelná a výživná.

Kromě toho bychom si měli udělat i čas na sebe, relaxaci např. teplou koupelí, cvičením nebo přestávkami při práci. Pohyb je dobrý pro opětovné nabytí rovnováhy; tělesná cvičení, tanec nebo dovádění s dětmi lze provádět dobře i doma.

 

 

Share This